poniedziałek, 1 lipca 2013

First steps in the kitchen

Gdy próbuję sobie przypomnieć jak wyglądały moje pierwsze kroki w kuchni ciężko określić konkretny moment. W moim domu całe życie rodzinne koncentrowało się w kuchni wokół solidnego stołu własnoręcznie zrobionego przez mojego Tatę, dlatego też znaczna ilość wspomnień związana jest właśnie z tym miejscem. Nie przypomnę sobie pierwszej pokrojonej marchewki, czy pierwszej złożonej kanapki, ale nie zapomnę mojego pierwszego specjału z czasów, gdy byłam jeszcze małym dzieckiem- pasty jajecznej ;)
Od zawsze lubiłam gotować, ale prawdziwa pasja pojawiła się gdy poszłam na studia- wiadomo- samodzielne mieszkanie pomaga w eksperymentowaniu w kuchni: gdyby coś się nie powiodło najwyżej ja sama nie zjem obiadu ;) Założenie bloga chodziło za mną już od bardzo dawna, ale zawsze było mało czasu, lub 1000 innych powodów, by tego nie zrobić. W końcu jednak zdecydowałam się na ten krok i... oto jestem :) Mam na imię Ania i zapraszam na mojego bloga



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz